Projecte Implica’t i 2a Jornada de la Democràcia

Des que va iniciar el curs va començar el projecte Implica’t. Aquest projecte és l’eix vertebrador de l’escola i té com a objectiu potenciar els valors democràtics que permetin canviar el nostre entorn proper per tal de millorar-lo. Incentivar l’actitud crítica i la implicació de l’alumnat, es potencien els projectes finalistes, les assemblees d’aula, els representants d’aula i equips de govern, el consell de l’infant, el Dia de la Democràcia o el Dia del Debat.

El passat 23 d’octubre vam celebrar la 2a Jornada de la Democràcia i vam escollir els nostres representants d’aula i els equips de govern.

Molta sort a tots i totes les representants, molts encerts i molts errors que serveixin per aprendre i que ens ajudin a créixer.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *