Festa de Primavera el 18 de març de 2022

La Festa de la Primavera és un dia que ens agrada a l’escola. És un dia per vestir de gala l’escola i dir-li que l’estimem i la volem cuidar.
Flors, plantes, planter i, fins i tot, arbres han estat els protagonistes de la jornada.
Hem compartit moments i plantada amb els companys i les companyes de classe, amb les famílies que han assistit a l’escola i amb totes les nenes i els nens de l’escola.
Durant el matí hem fet la plantada per tots els racons de l’escola: les jardineres, els parterres, l’espai lector i el porxo de l’escola.
A continuació hem esmorzat pa amb oli del Taga i espetec o formatge.
Tot seguit ha estat el torn de les dues generacions que obren i tanquen l’escola. Els infants de P3 i 6è han plantat el seu arbre. Uns perquè obren camí i els altres perquè ja tanquen una bonica etapa.
Us convidem a fer un tomb per l’escola i a gaudir del resultat de la jornada de la Festa de Primavera!!!!!