3a Mostra Artística de dansa i teatre

Torna la Mostra Artística a la nostra escola.!

Ja anem arribant al final de curs i anem concloent totes aquelles activitats que anem fent durant l’any. Des del mes d’octubre els infants de la comunitat de petits i mitjans realitzen una hora de dansa. Enguany aquesta activitat artística ha estat emmarcada dins els ambients i els espais que contemplen la barreja de tots els infants de la comunitat de petits (I3, I4 i I5) i de mitjans (1r, 2n i 3r). Els grans (4t, 5è i 6è) han realitzat l’activitat de teatre.

Per tal de mostrar aquestes activitats a les famílies us convidem a participar a la 3a Mostra Artística que enguany canvia el format segons la comunitat:

Comunitat de Mitjans: a l’escola

• Divendres 19 de maig a les 15h – Grup 1
  • Divendres 19 de maig a les 15:45h – Grup 2
  • Divendres 2 de juny a les 15:45h – Grup 3

(En el cas de mitjans s’ha enviat un correu a les famílies especificant a quin grup pertànyen i quin dia han d’assistir a la mostra).

Comunitat de Grans: al Patronat de la Garriga

• Dijous 25 de maig a les 15h: mostra oberta pels infants de les comunitat de petits i mitjans
  • Divendres 25 de maig a les 15h: mostra oberta a les famílies de l’escola

Comunitat de Petits: a l’escola

• Dimarts 30 de maig a les 15:15h – I5
  • Dimarts 30 de maig a les 15:45h – I3
  • Dimecres 31 de maig a les 15:45 – I4

Us deixem el cartells de la 3a Mostra Artística. Esperem que en gaudiu!