Torna Corpus

Torna Corpus!

Després de dos anys sense una de les festes més característiques del nostre poble, tornem a celebrar-la.

I escola i famílies, com sempre, farem la tradicional catifa de flors i comptem amb totes i tots vosaltres!

La setmana passada des de l’escola es va fer el disseny de la catifa del Tagamanent per Corpus, enguany dedicada al BUS a PEU. Podeu veure l’esbós a la Sala Dameson.

Apunteu!🗒️✏️

– dissabte 18 us esperem a l’escola 🏫per tallar les tiges dels clavells🌷🌸🌷 i fer trossets de xiprer🌲🌲🌲, serà sobre les 12.30h,🕜 quan ens entreguin les flors fresques. 💦💦

– diumenge 19, DIADA DE CORPUS, us esperem a les 8:30h a la plaça de les Oliveres (davant de Can Perris) per muntar la catifa🪷🌺🌸🌼🌿🌳. Hi haurà esmorzar per qui vingui!!! (porteu el vostre got reutilitzable ♻️)