T’animes a formar part de la nova junta?

Benvolgudes famílies,

Som a l’equador del curs i us hem de comunicar que enguany acaba el mandat de l’actual Junta de l’AFA. Ha estat un plaer (i molts esforços i hores, no ho negarem!) poder donar un cop de mà i representar les famílies durant aquests tres anys. Però ara toca renovar-se!

Actualment la Junta la formen 7 persones, però si sou 4 ja és suficient segons els estatuts de l’AFA de l’escola Tagamanent.

Ben aviat un anunciarem la data de l’assemblea extradordinària per fer el canvi de junta i mentrestant us animem a parlar amb altres famílies i que us engresqueu a presentar la vostra candidatura.

Més endavant us donarem més detalls, però si esteu interessades en presentar una candidatura per a una nova junta podeu fer-nos arribar els vostres dubtes a afa@escolatagamanent.cat.

Vinga, que val la pena! 😊

Entre totes les famílies, fem escola!