Entre totes, cap infant es queda enrere

La situació actual que vivim fruit de la pandèmia i les previsions econòmiques que ens auguren, posen sobre la taula que cada vegada hi ha més famílies que necessiten suport per poder participar de les activitats i serveis que s’ofereixen des de l’àmbit escolar.

La participació de les administracions no és, ni de bon tros, la necessària i tot i els esforços constants que fem escola i AFA de vegades no hi arribem. És en aquest sentit que volíem començar una campanya per fer una caixa de solidaritat i poder arribar a tothom.

Després de moltes propostes, ha sorgit la idea de posar una caixa de solidaritat als diferents actes i festes que se celebrin. D’aquesta manera, qui vulgui i pugui podrà donar un cop de mà. Qualsevol aportació serà benvinguda i podrà ajudar les famílies més necessitades.

Entre totes, ens en sortirem! Cap infant es pot quedar enrere!