Darrera reunió del curs!

Aquest any no us hem pogut informart massa a través de la web perquè ha estat un any ben boig. Sort en tenim de les delegades i els delegats de cada classe que us han fet arribar totes les informacions i han fet força feina.

Aquest dijous, 17 de juny farem la darrera reunió del curs amb la següent ordre del dia:

1. Servei psicòloga
  2. Quota
  3. Comissió extraescolars
  4. Treball SAM /SAT
  5. Economia : merxandatge, Nadal, St. Jordi…
  6. Ajuntament i escoles
  7. Escola inclusiva
  8. Precs i preguntes

Aquest any no ha estat possible trobar-nos i ens hem vist les cares en molt poques ocasions. És per això i perquè s’han relaxat una mica les mesures de seguretat per la Covid-19 que des de l’AFA hem decidit fer la darrera reunió del curs presencial. Tenim ganes de reprendre el contacte encara que sigui a 1.5 m de distància entre nosaltres 😜

La trobada es farà seguint totes les mesures de seguretat fixades: distància, presa de temperatura, mascareta, aire lliure, rentat de mans i llista de persones assistents.

En aquest sentit, us demanem que, les persones assistents, ompliu aquest formulari de cara a organitzar-nos i a garantir el bon correcte compliment de les mesures de seguretat. Teniu temps fins dijous 17 a les 10h.

FORMULARI: https://forms.gle/paHwwUJR2gZPbo2E6