Calendari final extraescolars

Ja tenim l’horari definitiu de les extraescolars que es faran aquest curs.

Començaran el proper ​DIMARTS 1 D’OCTUBRE​. La majoria han tingut prou inscrits i es podran tirar endavant (assegureu-vos que la vostra extraescolar apareix a la graella que adjuntem, que no hi hagi cap error).

Les ​DUES PRIMERES SESSIONS de TOTES les extraescolars (tant de migdia com de tarda, excepte piscina) seran ​OBERTES ​per a tots aquells infants que ho vulguin. Us demanem que aviseu prèviament a la Núria Corbo per a una millor organització (personalment o deixant la butlleta que adjuntem a la bústia de l’AMPA).

Llegiu tot el document per tenir els detalls.