Ja hem començat!

L’escola ja torna a acollir les rialles, les ganes de compartir i aquells moments tan especials que sempre es donen amb la complicitat entre els companys/es. Seguim treballant l’organització de l’escola vetllant al màxim per fer reconeixible el nostre projecte educatiu.
Acabem la primera setmana amb una sensació molt positiva. Sabem que hem obert l’escola d’una manera diferent, potser d’una manera que no ens acaba d’agradar, però també sabem que tots i totes hi estem posant totes les ganes perquè això surti bé.
Gràcies a totes les persones que estan fent tot el que poden, i més, perquè els infants se sentin acollits i a gust al seu centre.
L’equip docent i no docent us vol transmetre la seva il·lusió i esperança per fer un curs ple d’experiències positives.
Sabem que no tot serà fàcil i que hi haurà obstacles que vencerem tots junts, però creiem que era important fer-vos saber que l’escola ja ha iniciat el camí d’aquest nou curs rebent la vostra complicitat des del primer moment!
L’escola és la segona casa dels infants i cal que estiguin còmodes, confiats i relaxats. Anem creixent amb la il•lusió del primer dia!

Informacions del curs 2020/2021

Bon estiu!

Famílies del Taga!
Després d’un curs ben estrany arriba l’estiu amb moltes ganes de gaudir-lo. Ens retrobem el curs vinent amb moltes ganes de tornar a fer escola entre totes i tots!
Ens trobem pels carrers i les places del poble!

BON ESTIU!

Nova junta!

? Ja tenim nova junta de l’AMPA!
Arriba amb moltes ganes de fer coses i amb moltes idees, però sobretot amb una junta sortint que ha fet una feina excel·lent i que deixa el llistó molt alt!
Us presentem la nova junta:
Presidenta: JUDITH MARTIN
Vicepresidenta: LAIA ALSINA
Secretàries: GINA… Llegeix més»

Segueix-nos!