Logo 10è aniversari

Sí, sí… ja fa 10 anys que l’escola està en funcionament. Al setembre de 2007, i durant tres cursos, vam estar en els mòduls. Des del curs 2010-2011 estem a l’edifici definitiu. Per celebrar aquest desè aniversari, s’ha organitzat un concurs per elegir el logo dels 10 anys. Hi han participat tots els alumnes de l’escola. El delegats han elegit els finalistes, i per votació de tota la comunitat educativa, a través d’una enquesta, s’ha elegit el guanyador. Aquest divendres hem fet una petita festa per presentar-lo. Tots en tindrem un record en forma de pin.

Finalistes i logo guanyador