Visquem Sant Jordi!!

El dia 23 d’ abril vam celebrar Sant Jordi a la nostra escola. Vam anar a veure i comprar roses a la parada que cada any fan els nens i nenes de 6è, per ajudar a que tots puguin anar d’ excursió al delta de l’ Ebre. També van fer intercanvi de llibres i durant una bona estona vam anar llegint llibres que cada un de nosaltres havia portat.I a la tarda, hi havia l’esperada representació de la llegenda de St.Jordi pels alumnes de 4t. Ho van fer genial! Va ser una obra molt divertida i tots ens ho vam passar molt bé! I els de 3r. eren els encarregats de portar el drac de l’escola cap el teatre, fent una cercavila amb tots els cursos de l’ escola!! Visca Sant Jordi!!!!

Aquí us deixem unes fotos , mentre fèiem les lectures dels llibres que entre tots havíem portat