Visita a l’exposició “El tabú”

Els nens i nenes de Vic vam anar al Centre d’Art Contemporani  de Vic a veure l’ exposició ” el tabú” , sobre diferents  obres d’ alumnes de totes les edats,  de la llar d’infants  fins a secundària.

Vam fer un recorregut per tota l’exposició, i una monitora ens va introduir en el tema i ens anava explicant els diferents treballs. Ens va fer molta il.lusió veure a l’exposició treballs d’alumnes de P4 i P5 de la nostra escola. Un cop fet el recorregut, ens van deixar una estona lliure per observar tots els treballs exposats. També hi vam col.laborar , fent un dibuix individual davant del Centre, que encara el podeu anar a veure.

Us recomanem que hi aneu!!  Es pot visitar fins el 31 de juliol.