Els de Cicle Mitjà marxem de sortida a Vic!

Els alumnes de 3r i 4t hem fet una sortida a Vic. Hem iniciat els projectes “Vic, la meva ciutat” i “Osona, la meva comarca”, i ens han ensenyat i explicat moltes coses que ens serviran per completar el nostre treball.

Primer hem fet una visita a l’Ajuntament, on ens ha rebut l’Albert Castells, alcalde de la ciutat, i l’Elisabet Franquesa, la regidora d’Educació. Ens han rebut a la Sala de la Columna on ens han donat la benvinguda i ens han explicat curiositats de la ciutat. Hem fet una visita per diferents estances de l’Ajuntament, i fins i tot hem visitat la sala de plens, on es parlen i finalment es decideixen les mesures més importants que es duran a terme a la ciutat de Vic.

Hem continuat una ruta per la ciutat amb la guia dels agents rurals. Per grups hem descobert els llocs més importants de la ciutat i la fauna que hi habita: la Plaça de l’Estudiant, el Temple Romà, la Muralla, les Adoberies, el Pont Romà i hem acabat a la Plaça Major, on hem fet un joc de descoberta.

Sabíeu que a la Plaça Major hi ha dos rellotges i una mona de pedra amagada?

Després de dinar hem tornat caminant a l’escola. Ens ha fet un dia esplèndit i ens ho hem passat d’allò més bé.

Sortida a Vic