Comencem el Pack Cultural

Aquest passat dijous, els alumnes de P3 (3r) vam començar amb el Pack de Cultura Popular Catalana. Es tracta d’un projecte iniciat per la ciutat de Vic i que ofereix als alumnes participants, conèixer i acostar-se a algunes de les manifestacions pròpies del patrimoni cultural català.

Es tracta de 3 tallers diferents. Concretament són, conèixer el món casteller, aprofundir més en l’element festiu de moltes ciutats, com són els gegants i per últim, aprendre més del ball de les sardanes, el seu significat i els diferents passos bàsics per al ball d’aquesta dansa tradicional.

• Acostar la cultura i les tradicions catalanes als nens i nenes de tercer.
  • Afavorir el coneixement de la cultura i les tradicions com a element de cohesió i compromís amb l’entorn.
  • Donar a conèixer algunes de les activitats més genuïnes de la cultura catalana.
  • Practicar en grups els castells, els gagants i les sardanes per tal d’identificar-los i aprendre’ls.

Donem les gràcies anticipades a totes les entitats col·laboradores per fer-ho possible i poder gaudir d’aquests tallers únics!!

Aquí teniu les fotos d’aquest inici del taller, on anirem afegint totes les altres activitats que farem.

.