QUOTA ESCOLAR

Benvolguts pares i mares,

La present és per informar-vos dels imports de la quota que us cobrarem trimestralment aquest curs. Aquesta quota inclou les sortides, el material, el teatre (de 4t, 5è i 6è), la piscina (P-5, 1r i 2n) i el suport de la Tècnica d’Educació Infantil (P-3).
El cobrament d’aquesta quota escolar es realitzarà durant els mesos de desembre, març i maig a través del vostre número de compte corrent. Els alumnes amb autorització per les colònies i per la pernoctació de P-5, se’ls incrementarà el rebut amb l’import corresponent.

A la següent taula us resumim els preus:

Quota per cada fill  54 €
Quota + dormida a l’escola (nens de P-5) 60 €