Fins aviat Rosa Ma!!!!

El passat 15 de setembre vàrem acomiadar la Rosa Ma

ja que després de molts anys de treballar a l’escola ha arribat el moment de la seva jubilació.

Esperem i desitgem que sigui molt feliç en aquesta nova etapa.

Ens agradaria que ens vingués a veure de tant en tant.

Et trobarem a faltar!

LA GENT QUE ENS AGRADA

Abans de res, ens agrada la gent que vibra, que s’engresca fàcilment en la feina, i ho fa amb ganes i il·lusió.

La gent justa amb els companys i amb ella mateixa, que no perd de vista que som humans i que podem equivocar-nos.

Ens agrada la gent que creu que el treball en equip, entre amics, produeix més que els esforços individuals.

La gent sincera i franca, que sap mirar-te als ulls quan et parla.

Ens agrada la gent amb criteri, la gent que, accepta els seus errors, s’esforça en no tornar-los a fer i aprèn d’ells.

La que sap, que ser pacient, a vegades és més important que tenir la raó.

Ens agrada la gent senzilla, fidel amb els seus companys, persistent, que no defalleix,

gent d’empenta, que entén els obstacles com un repte.

I també, la que és optimista, de fàcil riure, respectuosa amb tothom i que sap escoltar.

En definitiva, ens agrada la gent com TU, Rosa Ma.

Hem tingut molta sort de tenir-te tots aquests anys amb nosaltres.