Campanya de beques i ajuts i servei de transport escolar del Consell Comarcal d’Osona curs 2023-2024

El Servei Comarcal d’Educació del Consell Comarcal d’Osona inicia a partir del 11 d’abril la campanya d’ajuts de suport a l’escolarització del curs 2023-24.
Les sol·licituds s’han de realitzar telemàticament ja siguin de renovació o noves matrícules. Les diverses línies d’ajut i de serveis que s’ofereix a l’alumnat escolaritzat en les etapes d’educació infantil, primària i secundària obligatòria als centres educatius de la comarca d’osona, són les següents:

• Ajuts de menjador obligatori
  • Ajuts de menjador escolar socioeconòmics
  • Ajuts de desplaçament
  • Servei de transport escolar

ALUMNAT QUE RENOVA LA SOL·LICITUD

La sol·licitud de renovació per part de la família s’haurà de fer on-line a través d’un enllaç que rebran per missatge SMS al seu telèfon mòbil. El termini és del 12 al 30 d’abril de 2023.

ALUMNAT DE NOVA SOL·LICITUD

Per a l’alumnat de nova matrícula o que sol·licita l’ajut per primera vegada es farà telemàticament a través d’un enllaç des de l’aplicatiu de gestió de beques del Consell Comarcal d’Osona. El termini és del 12 de juny al 2 de juliol de 2023.

clica aquí per veure descarregar el tutorial per fer una nova sol·licitud

SERVEI DE TRANSPORT ESCOLAR NO OBLIGATORI

Les famílies que volen sol·licitar plaça ordinària pel transport escolar, demanem que omplin el Model Taxa abans del 22 de juny de 2023 i l’enviïn al correu de l’escola a8030819@xtec.cat indicant que és el model taxa i el nom de la família que el sol·licita.

Totes les bases reguladores dels ajuts explicats anteriorment els trobareu a la web del Consell Comarcal d’Osona.

Per qualsevol dubte truqueu i demaneu cita prèvia.