Presentació de la nova Junta de l’AFA

El mes de novembre de 2023 es va celebrar, a les instal·lacions de l’escola Sentfores, la presentació de la nova junta de l’AFA formada per la Rosa Anfruns, la Maria del Mas, l’Aida Burgès i la Cristina Masramon.

junta-afa-escola-sentofres-la-guixa

No podia ser d’una altra manera que en un ambient festiu obert a totes les mares, pares i alumnes del centre per parlar també del funcionament de la nova junta, de la proposta de funcionament de les comissions, del calendari de reunions i festes programades i donar ja unes pinzellades de la propera festa: la celebració del Nadal.

Des d’aquí volem agrair a la junta sortint la feina feta durant tots aquests anys i donar la benvinguda a la junta entrant!

Aprofitem per recordar que l’AFA està oberta a tots els pares i mares de l’escola i que per qualsevol proposta o suggeriment podeu adreçar-vos al delegat del vostre curs o a l’adreça de correu electrònic: afa.sentfores@gmail.com

Tinguem en compte que l’objectiu número u de l’afa de l’escola del teu fill/filla és contribuir a la millora de la qualitat de l’ensenyament que reben els alumnes. La comunicació entre mares i pares i equip docent per vetllar pel benestar de l’alumnat és primordial i es fa en benefici de tots.