CARNESTOLTES ’23

Aquesta setmana, després de la visita d’en Carnestoltes i seguint les consignes que ens va dir, hem celebrat una de les setmanes més esperades per tot l’alumnat, la GRAN SETMANA DE CARNESTOLTES!

Dilluns amb pijama ens vam aixecar i a l’escola vam anar

Dimarts a la moda dels anys 70 vam venir i en hippies ens vam convertir.

Dimecres esportistes ens vam tornar i en forma vam estar

I dijous ben disfressats, hem passat un dia ple d’activitats:

• Activitat digital padrins i fillols, amb l’aplicació MASK ens hem fet una foto  i l’hem editat de carnaval i ens ho hem passat molt bé! PODREU TROBAR L’ACTIVITAT DIGITAL PENJADA A L’ESPAI PROTEGIT DE CADA CURS. A més a més, hem decorat una foto amb els padrins i fillols d’allò més divertida, per vestir els passadissos de l’escola.

A l’hora del pati per esmorzar, hem gaudit d’una xocolatada boníssima!!!

A la tarda s’ha realitzat una desfilada de disfresses amb els finalistes de cada nivell. S’han atorgat els premis a la disfressa més reciclada i a la més creativa, hem passat una molt bona estona. Els premiats han rebut un diploma per part del jurat.

PER VEURE MÉS FOTOS, PODEU ANAR A L’ESPAI PROTEGIT DE CADA CURS.

Famílies, us desitgem un BON CARNESTOLTES i agraïm la vostra implicació i col·laboració!