PREPAREM EL FANALET!

Benvolgudes famílies!

Les festes de Nadal s’acosten i, com cada any, estem preparant el taller de fanalets per anar a esperar els Reis de l’Orient.

Com ja sabeu, a l’escola estem treballant els ODS (els Objectius de Desenvolupament Sostenible) i cada classe tenim assignat un ocell que es relaciona amb un dels Objectius. Seguint la línia del Projecte ens agradaria fer un fanalet amb material reciclat i per això us demanem la vostra col·laboració portant el següent material:

• Una ampolla d’aigua transparent (no de refresc) de 2 litres.
  • Dues branquetes d’un pam.
  • Un pal de fusta de mig metre que servirà per penjar-hi el fanalet i poder-lo lluir la nit de Reis.

Aquesta seria una petita mostra del fanalet que volem fer:

Data límit per portar el material: Divendres 2 de desembre.

Data Taller de fanalets en família: Dilluns 19 de desembre a les 15:05 (entrar per la porta principal).

Us animen a participar-hi per ajudar a tot l’alumnat. Ens ho passarem molt bé!

Cicle Inicial