Història

El nostre centre és centenari. Va ser el 1919 quan s’arribà a un conveni amb la Caja de Pensiones para la Vejez y de Ahorros de Cataluña y Baleares per a edificar una escola pública. L’edifici original va ser projectat per l’arquitecte Lluís Planas i Calvet l’any 1920 i es va inaugurar el Grup Escolar a l’ inici del Passeig Sant Salvador.
En aquest projecte de les Escoles de Santa Coloma, de 1918, només constava una planta  baixa. Trenta anys més tard s’amplià i es reformà aixecant un altre pis i s’inaugurava l’any 1953. El 1963 es batejava amb el nom de Grup Escolar Sant Salvador d’Horta. Posteriorment s’han anat fent diferents ampliacions fins arribar a l’actual configuració.

Actualment és una escola de dues línies, des d’ Educació Infantil  fins a Educació Primària. L’edifici està ubicat en una zona cèntrica ben comunicada, a prop dels diferents serveis que ofereix el municipi (biblioteca, teatre, piscina, parc…) Disposem del camp de  futbol municipal per a les hores d’esbarjo, així com de les instal·lacions del pavelló municipal on es realitzen les activitats d’Educació Física.