JORNADA ESPORTIVA 5è

Els alumnes de cinquè han participat a la IX jornada d’educació física de la Selva, que s’ha celebrat a  Santa Coloma de Farners. Aquesta jornada es divideix en dues parts:  una videoconferència amb una esportista i en una jornada esportiva on hi ha la possibilitat de conèixer diferents esports.

En primer lloc, la setmana passada, l’alumnat va gaudir d’una videoconferència amb la Laia Codina, futbolista de l’ Arsenal, la qual ens va explicar la seva trajectòria esportiva.

I després, el 25 abril, l’alumnat de cinquè ha gaudit d’ un dia ple d’activitats físiques: atletisme, judo, futbol, tennis, taekwondo, escalada, voleibol, orientació, excursionisme, ultimate, jocs tradicionals, malabars, rítmica, bàsquet, hoquei, handbol…

Al migdia han menjat tots al parc de Sant Salvador. I a continuació, han ballat la coreografia, que prèviament s’ha treballat a educació física.

Han conegut nens i nenes d’altres escoles, han jugat i han practicat esports diferents. Aquí teniu les imatges!

S’ho han passat molt bé!