AGERMANATS!

Aquesta setmana hem conegut de més a prop la realitat de l’escola Enmanuel Mongalo y Rubio de Palacagüina. Com escola associada a la UNESCO, ja fa 20 anys ens vam agermanar amb aquest centre de Nicaragua.

Com cada any, els hem fet arribar una aportació solidària gràcies a la col·laboració de les nostres famílies amb el calendari de les fotos de cada grup classe. Només ens falta escriure’ls una carta per completar l’intercanvi epistolar que mantenim cada any per sentir-nos AGERMANATS!

La Dolors Horta i en Jaume Soler de SOARPAL (Solidaritat Arbúcies-Palacagüina) ens han explicat coses molt interessants sobre el dia a dia de l’escola i la seva realitat social. L’Héctor Cruz, nicaragüenc de naixement i exalumne de l’Enmanuel Mongalo, ha amenitzat la trobada interpretant cançons típiques d’aquest país centreamericà. A tots tres, moltes gràcies!

Podeu veure algunes fotos i clicant aquí un petit tast de la interpretació de l’Héctor Cruz, conegut també com a Torito.