Treballem el còmic

El còmic és un recurs molt interessant per incorporar-lo a l’aula. No només aprofita per a treballar la comprensió lectora, sinó que també és útil per a potenciar altres destreses com ara l’expressió i comprensió orals. És un mitjà tan versàtil i amb tantes possibilitats que es postula com una eina molt important per tal de motivar i atraure els alumnes, i poder treballar amb ells/es una gran varietat d’aspectes d’una manera que els engresqui notablement.

Alguns còmics com el que us presentem tracta de temàtiques actuals i dóna peu a reflexionar… en aquests moments és quan l’alumne demostra que hi ha temes que els/les preocupen i els plasmen en paper, deixant entreveure així part de la seva personalitat.

Hem aprofitat aquesta proposta per a promoure la lectura i la interacció en llengua castellana, així com el raonament i el pensament crític.

Els treballs entregats han estat molt divertits i alguns, com aquest, han anat més enllà, fent-nos conscients una vegada més, que cal posar el nostre granet de sorra per millorar el món on vivim.