Ja han arribat els tions a l’escola!!!

Ahir al matí els alumnes de cicle inicial varen fer una gimcana. Una vegada resolta la gimcana van obtenir un codi QR,  i a partir d’aquí  van descobrir que el tió estava a l’hort. Però aquest no és l’únic tió que ha vingut a l’escola! Aquest matí ha arribat un altre tió al pati de l’escola! Carai, quants tions!

Els dos tions han arribat molt cansats i molt gelats. Per això, els  hem posat a l’entrada de l’escola tapats amb una manta perquè estiguin calents i no passin fred. Durant aquests dies els alumnes els hi donaran molt de menjar perquè cagui molts regals.