ESPAI CRÀTER

Com ja sabeu al projecte d’escola treballem els elements i a cicle mitjà (3r i 4t) ens especialitzem en el foc. Estudiem aquest element principalment a través dels volcans.  Per aquest motiu us recomanem fer una visita en família per l’Espai Cràter d’Olot.

Actualment l’Espai Cràter és l’exposició sobre volcans més interactiva i innovadora que hi ha a prop de casa nostra. Una mostra totalment interactiva, amb audiovisuals, experiències immersives, realitat augmentada, ludificació i videomapatge. L’Espai Cràter permet aprendre sobre volcans des de l’interior d’un volcà: una experiència única!

El millor de tot és que tenim la sort que si sou socis del Club Super 3 (SX3), amb el carnet teniu entrada lliure!

Per poc que pugueu, aneu a gaudir-ne!