Activant les noves tecnologies

Des de l’escola Sant Llorenç sempre treballem perquè els nostres infants es desenvolupin correctament en entorns digitals, així doncs ens desenvolupem en tres grans blocs:

Google Workspace

Utilitzem les eines o aplicacions que ens proporciona Google per treballar a partir d’editors de textos, de presentació de diapositives, utilitzem el Google Classroom per gestionar la feina que s’ha de fer a casa o per aquell alumne/a que està malalt a casa,… el Meet ens permet fer videoconferències i parlar entre nosaltres a distància, etc.

A part de les eines que ens aporta Google també treballem a partir d’altres que ens ofereixen portals com: el Canva que ens permet editar imatges, o usem programes d’edició de vídeo per editar les gravacions que fem.

Ús de dispositius a l’aula

El nostre desenvolupament amb material TIC no sols va de fer servir l’ordinador, sinó que també aprenem a treballar a través de la Tablet o la pissarra digital de la classe.

Tot aquest treball es desenvolupa a partir d’entorns segurs per a nosaltres

Revista escolar

Al final de cada curs escolar, cada classe escriu un article relacionat amb un aspecte que s’ha treballat durant el curs. Un cop s’han escrit tots, es fa una recopilació i s’adjunten per publicar una revista digital. Durant l’elaboració de la revista els infants del centre utilitzen eines digitals com el Drive, el Canva, realització i edició d’imatges, etc. Alhora que treballen aspectes d’expressió escrita a través de diferents tipologies textuals.

A continuació podeu consultar les revistes dels darrers cursos: