PLA CONSUM FRUITA

Benvolgudes famílies: Un curs més, l’escola està adherida al “Pla de consum de fruita a les escoles” promogut pel Departament d’Ensenyament. L’objectiu és sensibilitzar als nostres alumnes de la importància de menjar fruita i verdura cada dia. Enguany, els mesos de repartiment seran entre gener i juny de 2020. Es distribuiran peces de fruita seleccionades en […]

PLA CONSUM FRUITA Llegeix més »

Nadal al Sanromà

Dijous 19 de desembre ens ha visitat a l’escola el patge reial. Ha passat per totes les classes i hem aprofitat la seva presència per donar-li la carta dels desitjos que cada classe havia elaborat. Li hem agraït el seu esforç i dedicació dedicant-li alguns poemes i cançons tradicionals i, a canvi, ens ha obsequiat

Nadal al Sanromà Llegeix més »

Concert de Santa Cecília

Enguany la temàtica del concert de Santa Cecília dels infants de 6è ha estat Foreign languages. Els nostres alumnes van interpretar quatre peces per flauta. Una de col·lectiva i una d’individual per cada grup-classe. L’ordre de les peces musicals del concert va ser: – 6è A: Frere Jacques – 6è B: When the Saints go

Concert de Santa Cecília Llegeix més »

Castanyada 2019

  Per celebrar la Castanyada us proposem que, juntament amb els vostres fills i filles, disfresseu fruits de tardor, elaboreu una composició o mòbils amb elements típics, com castanyes, moniatos, carabasses, magranes, fruits secs… i els porteu a l’escola el dilluns 28  d’octubre. Us convidem a visitar l’escola i l’exposició dels treballs el proper dimarts

Castanyada 2019 Llegeix més »

Lluitem pel Medi Ambient

L’alumnat de 6è hem fet una activitat col·laborativa elaborant  unes pancartes per conscienciar sobre l’estat del medi ambient al nostre planeta. Entre totes les creacions va haver-hi molta varietat: representacions del globus terraqui, del mar, d’una peixera, d’una ampolla de plàstic que té el planeta terra dins seu, el reflex d’un ós polar a l’aigua,

Lluitem pel Medi Ambient Llegeix més »

Amb música també es salva el planeta

Des de l’assignatura de música també volem salvar el planeta. Per això, totes les partitures que treballem les trobareu penjades al blog de l’escola. Així, podran obrir l’arxiu des de qualsevol dispositiu digital i, si les perden, les podran descarregar des de qualsevol lloc ràpidament. Partitura Santa Cecília Aprofitem per recordar que tots els infants,

Amb música també es salva el planeta Llegeix més »

SETMANA PEL CLIMA

  Enguany realitzem un projecte de centre transversal amb la finalitat de sensibilitzar i concienciar al nostre alumnat de la situació d’emergència climàtica i la necessitat de fer actuacions dins l’ecologisme, l’educació ambiental,… La propera setmana l’escola s’adhereix a la setmana pel clima dins del nostre projecte “Salvem el Planeta”. Cada dia realitzarem una activitat

SETMANA PEL CLIMA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut