reunió mètode Glifing

Benvolgudes famílies de 1r,

Per garantir un bon aprenentatge de la lectura en tots els nostres alumnes, utilitzem el programa d’entrenament de la lectura, mètode Glifing, amb els alumnes de P4 a 3r.

Es basa en l’entrenament de les habilitats lectores a través d’una plataforma digital que de manera sistemàtica i lúdica ajuda a assolir una lectura més fluïda i una millor comprensió. Hi ha diferents programes d’entrenament en funció del nivell de cada lector.

Aquest programa ha estat subvencionat per l’Ajuntament a les escoles públiques del municipi.

Per explicar-vos el seu funcionament i la possibilitat d’aplicar-lo també des de casa us convoquem a una reunió informativa el proper dijous 17 de desembre a les 16:45h a l’aula de 1r B.

Atentament,

La direcció