RECETABLETS: Una biografia gastronómica (Samsung Smart School)

Dins del projecte Samsung Smart School, aquest any hem realitzat un treball cooperatiu amb el Colegio Rural Agrupado CRA Sexma de la Sierra de Checa (Guadalajara).

El projecte, anomenat “Recetablets: una biografía gastronómica”, ha consistit en la investigació i recerca de receptes tradicionals de les zones on estan situades les escoles per, posteriorment, enviar-les a l’altre centre educatiu perquè les cuini i les tastin.

D’aquesta manera, els alumnes de les dues escoles coneixeran una part de la cultura gastronòmica d’altres zones del territori espanyol.

Al següent video, trobareu l’explicació del projecte feta pels mateixos alumnes:

Com a producte final, s’ha realitzat un recull dels videos amb el procés d’elaboració de les diferents receptes i un llibre de cuina.

Tot el treball realitzat està recollit a la plataforma eTwinning, que trobareu al següent enllaç:

Recetablets: una biografía gastronómica