Projecte Samsung Smart School

L’Escola Joan Sallarès i Pla s’ha incorporat al Projecte Samsung Smart School.
L’objectiu del projecte és ajudar a millorar el procés d’ensenyament i aprenentatge a través de la integració de la tecnologia a l’aula, a més d’intentar reduir l’escletxa digital que poden patir els alumnes.
El programa es dirigeix, principalment, a nens i nenes de 5è i 6è de primària, oferint als mestres les eines necessàries per a garantir l’èxit de la transformació digital de l’aula i contribuir a la millora dels processos d’ensenyament i aprenentatge.
Amb la incorporació de la nostra escola (la primera de Catalunya) i una escola d’Andalusia, ja són 34 escoles, a nivell estatal, les que participen al projecte.
La durada del projecte és, en principi, de 3 anys. Per realitzar-lo, l’escola rebrà una dotació de tauletes Samsung, a més d’assessorament i formació pels mestres que hi participaran.

SamsungSmartSchool