PLA DE REOBERTURA AL MES DE JUNY

Apreciades famílies,

Us informem que el Departament d’Educació vol obrir de nou les escoles, de manera molt limitada, a partir del moment en que la nostra regió sanitària passi a la fase 2 de la desescalada i fins el 19 de juny, darrer dia del curs escolar 2019-20.

A la nostra escola, els alumnes d’Educació Primària hauran de continuar els seus estudis de manera telemàtica, a través del portal Moodle (educaciodigital.cat/ceipsallaresipla/moodle), fins a final de curs i no hauran de tornar al centre a fer classe presencial.

De manera excepcional, només es permetrà l’accés a l’escola a aquells o aquelles alumnes que necessitin realitzar una tutoria individualitzada, i sempre que aquesta sigui necessària fer-la de manera presencial per no haver-se pogut fer per telèfon o per mitjans telemàtics.  Aquesta tutoria podra ser sol·licitada pel tutor o tutora del seu fill/a o per la família, i es prioritzaran les que s’hagin de realitzar amb alumnat de 6è de primària, per ser final d’etapa.

Adjunts a aquesta noticia trobareu uns documents, en català i en castellà, on us expliquem detalladament cóm demanar una tutoria individualitzada, quins requisits s’han de complir per poder accedir a l’escola i altres instruccions que heu de saber. Us demanem que el llegiu molt atentament.

A més, trobareu una declaració responsable que hauran d’omplir només les famílies que hagin de venir a l’escola a fer la tutoria individualitzada.

Restem a la vostra disposició per aclarir qualsevol dubte que tingueu al respecte, qüestions que ens podeu fer arribar a través d’un missatge per l’aplicació Dinantia adreçat al tutor o tutora del vostre fill o filla.

Documents relacionats:

Reobertura escola Ed Primaria