Concurs Christmas Samsung 2017

Dins del projecte Samsung Smart School, aquest any la nostra escola ha participat al concurs nacional Christmas Samsung 2017.
Hi havia un premi per cada Comunitat Autònoma i un premi a nivell nacional.
A la nostra escola van participar tots els alumnes de 6è. Tots ells havien de realitzar un dibuix de Nadal, el qual s’havia de fer directament a la tablet.
La guanyadora de Catalunya ha estat la nostra alumna Majda El Amraoui Ben Addi, gràcies al dibuix que va realitzar i que us adjuntem a aquest article. Enhorabona Majda!

També volem felicitar a la resta d’alumnes de l’escola que han participat. Tots ells van fer molt bona feina. Felicitats a tots!

El premi ha estat un altaveu bluetooth Samsung Bottle. A continuació us deixem una imatge de Majda en el moment de rebre el premi acompanyada per Francisco Salmerón, director de l’escola,  i de Carme Pla, tutora de 6è.