COLÒNIES EN ANGLÈS C.SUPERIOR

La passada setmana alguns alumnes de cicle superior de l’escola van poder gaudir d’una sortida de tres dies a l’alberg Santa Maria de Comarruga , on van poder participar de la STAGE ARTS per fer teatre en llengua anglesa . Us oferim una galeria de fotos i el resum dels alumnes .

Els dies 16,17 i 18 d’octubre vam anar de colònies a Comarruga . Han estat tres dies emocionants i hem conegut al Pol i la Charlie , els nostres monitors, amb els que hem fet moltes activitats.Vam preparar una obra de teatre en anglès que ens va sortir molt be. El que més  ens ha agradat ha estat poder dormir junts amb altres companys i fer activitats nocturnes.

També hem anat un dia a la platja, però vam haver de tornar ràpid , doncs va ploure .

Ens ho hem passat molt bé !!

Nens i nenes de Cicle Superior .