CANTATA “LA VACA FLORINDA”

Aquest curs els nens i nenes de segon han estrenat la cantata “LA VACA FLORINDA” , fent dues actuacions a l’auditori de la Biblioteca del sud i una actuació al centre cívic Rogelio Soto , amb un gran èxit que hem pogut compartir amb les famílies .

Les mestres de l’escola Cristina Peñalver  i Olga Navarro  s’han encarregat del treball plàstic i musical respectivament i els alumnes s’ho han passat d’ allò més bé treballant aquest projecte .

La cantata explica la història d’una vaca que vol ser artista i se’n va al circ … si voleu veure com acaba la seva història cliqueu el video i disfruteu-lo !

Us deixem aquí unes fotos dels assajos i de com es va fer la cantata :

MAKING OFF DE LA FLORINDA