BEQUES DE MATERIAL I MENJADOR 2017-18

Us informem que s’ha obert el plaç per sol·licitar els ajuts de material i de menjador pel curs 2017- 2018.

Les famílies que vulguin demanar la beca , ja poden passar pel despatx de l’escola a buscar la sol·licitud en horari de secretaria .

Caldrà que porteu les sol·licituds amb la documentació requerida al registre de la plaça Castelao entre els dies 2 a 5 de maig , que són els dies que el registre ha reservat a la nostra escola ( Els horaris del registre són dilluns, dimarts, dijous i divendres de 9h a 14h. i dimecres de 9h a 14h i de 15:30h a 19h) . Cal portar les fotocòpies dels documents que us demanen.

Les famílies que necessitin ajuda per omplir la sol·licitud poden venir el dia 28 d’abril pel matí (8:45 a 10:45 h) o bé el dia 2 de maig per la tarda ( 15 – 16 h).

Us adjuntem aquestes guies que us poden servir per realitzar la sol·licitud de les dues beques .

Guia tramitació ajuts menjador 2017-18

Guia tramitació beques material 2017-18