Benvinguts al nou Moodle del Sallarès i Pla

ACTUALITZACIÓ 31/05/2020

NOVA ADREÇA WEB DEL MOODLE:   educaciodigital.cat/ceipsallaresipla/moodle

A partir de demà, dilluns 20 d’abril, obrirem a les families el nou Entorn d’Aprenentatge Virtual (Moodle) de la nostra escola.

Cada setmana, entre dilluns i dimarts depenent de cada cicle, trobareu noves propostes d’activitats i recursos de tot tipus pels vostres fills i filles, alumnes de l’escola.

Per accedir-hi, podeu posar l’adreça web al cercador (agora.xtec.cat/ceipsallaresipla/moodle) o bé fer clic a la icona de Moodle de la capçalera d’aquesta web.

Tots els alumnes hauran d’entrar amb l’usuari i la contrasenya que se´ls ha enviat.

A continuació podeu veure un parell de videos que us ajudaran a conèixer una mica millor aquest entorn d’aprenentatge i cóm treballar amb ell.