ACTIVITATS PER FER A CASA

Per aquests dies en que l’escola és tancada i tots hem de romandre confinats a casa, el professorat de l’escola ha preparat diverses activitats o tasques que els vostres fills i filles poden fer des de casa per continuar avançant en el seu aprenentatge.

Fa uns dies ja us vam fer arribar, a través de Dinantia, un document del Departament d’Educació amb diverses orientacions de tasques que els alumnes poden fer a casa durant aquest període d’escoles tancades a causa del confinament obligatori pel Covid-19.

A més d’aquelles recomanacions, en aquesta web trobareu diferents activitats per l’alumnat del Sallarès i Pla dividits per nivells, tant per Ed. Infantil com per Ed. Primària.

Us informem que, al llarg dels dies, anirem ampliant les tasques d’alguns nivells i, per tant, us demanem que aneu visitant la web de l’escola per veure quines novetats pot haver-hi.

Apart de les feines proposades, recomanem que els alumnes d’Educació Primària llegeixin una estona cada dia (amb llibres adaptats al nivell de cada alumne o alumna).

Les activitats les trobareu al següent enllaç:   https://agora.xtec.cat/ceipsallaresipla/activitats-quarantena-covid-19/

Salutacions a tothom i bona feina!