ANUNCIS COOPERATIVES ALUMNAT DE 5È

Benvolgudes famílies!

Aquest curs l’alumnat de 5è ha creat dues cooperatives: Cooperarivo a 5èB i CED Cooperativa Escolar Divertida a 5èA.

És un projecte que portem treballant des del primer trimestre i ara arriba el moment de treure a la venda els productes creats a la nostra ciutat. Amb els beneficis que s’obtinguin ens finançarem una sortida lúdica i farem una donació a dues entitats solidàries de Rubí:

Rodamons Rubí: protectora d’animals. 5èB
No Limits: ajuda contra el càncer infantil. 5èA

Per aquest motiu, us convidem a visitar les nostres paradetes i ajudar-nos a aconseguir els nostres objectius. Us esperem al carrer Major de Rubí, el dissabte 3 de juny de 9h a 14h. La nostra paradeta serà a la cantonada de l’avinguda Barcelona amb el carrer Llobateres, a la paret del Deutsche Bank, davant de Llera Moda.

Us hi esperem!

Anuncis Cooperatives

1. Vero

Molt bé! Heu treballat molt fent la publicitat i per descomptat elaborant els productes, nois i noies. Apa, ens veiem a la paradeta de dissabte!
    Ja sabeu quina activitat fareu com a cloenda ? 😜