TREBALLEM LES EMOCIONS

L’alumnat de 5è al llarg del primer trimestre ha fet un taller d’emocions i cohesió de grup sota el guiatge d’una professional especialitzada en la gestió d’emocions i resolució de conflictes de la fundació SEER. Tot això, amb el suport de les tutories i el seguiment que farem durant tot el curs.

Aquest taller ens ajudarà a complimentar el nostre pla d’actuació davant de les diferents situacions de conflictes que poden sorgir en el dia a dia de l’escola.

Què fem?

• Conversa restaurativa: el docent parla amb l’alumnat per tractar l’acció o conducta que aquest alumne ha fet creant un dany.
  • Acords: conjuntament es pacten unes conseqüències i es busca que la finalitat d’aquestes sigui restaurativa. I, respectant, els acords previs pactats a les tutories.
  • Seguiment: el docent fa un seguiment de l’acord amb l’alumnat implicat.
  • Normativa d’aula creada en assemblea per tot l’alumnat amb les diferents conseqüències que tindran aquelles accions que com a grup no volem que apareguin.

Taller emocions