RIUADA DEL 62

Continuem preparant la cantata!

Ja fa unes setmanes que estem preparant l’activitat de la cantata amb molta il·lusió, la qual serà el divendres vinent 24 de març. Aquest any el tema de les cançons està dirigit a la Riuada del 62 i, per tant, és interessant que l’alumnat conegui una mica tot allò que va passar en eixa època.

Per aquest motiu, el passat dimecres 15 de març, els i les alumnes de quart vam anar a la biblioteca de Rubí. Allí hi havia tota una exposició de la “Riuada del 62” amb fotos, textos i explicacions com: La immigració dels anys 50, els efectes que va tenir la riuada, les víctimes que van haver-hi, les pèrdues materials que va podruïr, i la solidaritat mutilada que va deixar.

El Jaume Parras ens van explicar tot el que va passar en aquell moment, des d’una perspectiva històrica i social del que va ser una catàstrofe per al Vallès i per a totes les persones que ho van viure en primera persona. Va ser una exposició molt interessant on tots vam aprendre molt.
Ara ja coneguem una mica més sobre aquest tema!!

Aquí us deixem una foto on el Jaume Parras està mostrant l’exposició i fent una explicació sobre tot allò que va passar.