Comiats

Arriba final de curs i, amb aquest, un moment molt especial. L’acomiadament dels nens i nenes de sisè.

Avui hem acomiadat aquestes classes que, després de 9 cursos, deixen l’escola. A primera hora, les classes de primària esperaven impacients al jardinet del pati de baix l’arribada dels protagonistes del dia per dur a terme el tradicional acte de comiat. Les classes de primer han preparat unes bosses per farcir-les dels records que han preparat la resta de grups. Les classes de 2n, 3r i 4t, s’han inspirat en els llibres per donar-los els millors pensaments i desitjos per a la nova etapa que comencen. I, finalment, les classes de 5è han cantat la seva cançó de comiat.

Tot seguit, famílies de sisè i alumnes han entrat al gimnàs per veure el vídeo de comiat i se’ls ha fet entrega de l’anuari de comiat de l’escola.

Finalment, l’alumnat encara tenia una sorpresa més. Han passat per les classes d’infantil per acomiadar-se i

Però aquest any s’hi afegeix un comiat molt especial, el de la Marina Llonch, la nostra directora.

Ahir al matí li vam fer una sorpresa. La Marina deixa a l’escola superpoders de tota mena i l’hi hem volgut retornar en forma de complements de superheroïna que té poders com: “superprotectora, superoratòria, supercuidamón, superintel·ligent, supersaludable, superesportista, supermind, superacció, superpositiva”. Així, poc a poc, la vam anar disfressant perquè tingui tots els superpoders controlats de cara a la nova etapa que comença. La sorpresa va acabar amb una bona ballaruca i una pila d’abraçades!

Així, avui us desitgem a tots i totes, alumnat de sisè i Marina, que tingueu molta sort i encerts en la nova etapa que començareu ben aviat!