Bones vacances

Benvolgudes famílies,

Acaba el trimestre i ara toca gaudir d’un petit temps de descans.

Esperem que pugueu gaudir d’aquesta primavera que ja fa dies que ha tret el cap i tornem al 3r trimestre carregats i carregades d’energia per acabar aquest curs.

Ens esperen moltes activitats obertes a famílies. La Clika a 2n, la Cantata de 4t, la Cantània a 5è en són alguns exemples.

El 23 d’abril celebrarem Sant Jordi a l’escola. Us informarem de les activitats que farem de forma interna.

A més, cal comptar que el 29  d’abril tindrà lloc la mostra de danses de les classes de 1r a 4t. Encara no sabem l’horari, però ja us avancem que us heu de reservar el matí per poder veure els vostres infants ballar.

En tornar de vacances, també us avançarem les dates de:

• La mostra de danses d’infantil, que es farà a l’escola.
  • Les aules obertes+assemblees de primària, al mes de maig. Un dia en el qual us convidem a conèixer de prop algun aspecte treballat durant el curs i reflexionar-hi amb les vostres tutores.

Ens queda desitjar-vos unes bones vacances!

Ens retrobem el 2 d’abril!