Eleccions al Consell Escolar

Com ja us vam avançar, aquest any tornem a tenir eleccions al Consell Escolar.
Com cada dos anys, el professorat, les famílies, i el personal d’administració i serveis estan cridats a elegir els seus representants al Consell Escolar. Les persones del consell escolar són elegides per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys el primer trimestre del curs escolar. La funció principal del Consell Escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre.

Us animem a presentar-vos per representar el sector famílies al consell escolar! Si hi teniu interès, només cal que us poseu en contacte amb l’escola a secretaria@rivorubeo.cat i us explicarem què cal fer.

Com ja vam informar la setmana passada, l’únic requisit per poder formar part del consell escolar és el de constar en el cens de representants d’alumnes, a més de tenir disponibilitat per a les reunions que es fan en dies laborables al voltant de les 17h. Al llarg del curs hi ha entre 4 i 6 reunions.

Aquest curs renovem:

• Sector famílies: 2 membres
  • Sector docents: 2 mestres
  • Sector PAS: 1 membre

Dates que s’han de tenir en compte:

• Inici del procés: 30 d’octubre
  • Publicació del cens: 30 d’octubre. Per comprovar els llistats cal consultar-los a administració en horari de 8:30h a 15h
  • Període de reclamacions al cens:del 30 d’octubre al 3 de novembre.
  • Publicació del cens definitiu: 6 de novembre
    • Sorteig per la configuració de la mesa electoral de famílies: 6 de novembre. En aquest sorteig sortiran els pares/mares/tutors d’alumnes que hauran d’estar a la mesa el dia de la votació.
  • Constitució de les meses electorals: 8 de novembre

Per les candidatures

• Presentació de candidatures al centre: del 30 d’octubre al 8 de novembre. Cal contactar amb l’escola per tal que us expliquem quina documentació cal presentar.
  • Publicació de candidatures al butlletí: 10 de novembre.

Votacions

• Les votacions del sector famílies es faran el 24 de novembre de 16h a 17h.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *