BONES VACANCES!!!

Acaba un curs especial per a l’escola. Un any amb una direcció novell, i un equip de mestres motivat i professional, intentant mantenir l’essència i el caràcter de la nostra escola.

Un curs, on tirant la mirada enrere, han passat moltes coses, però sembla ahir que començàvem al setembre en jornada intensiva.

Hem compartit amb tot l’alumnat les seves alegries i els hem acompanyat amb amor i paciència.  Ara, estan a punt de marxar de vacances amb una pila de vivències que els han fet aprendre i créixer com a persones.

Avui hem acomiadat especialment l’alumnat de sisè, que, després de nou anys al Rivo, marxa amb detalls que l’alumnat de primària els han fet de manera especial perquè tinguin sort en la seva nova etapa a l’institut.

Acomiadem també unes mestres importants en la història de l’escola, com són la Tati Capó i la Bea Moreno. Us porteu una mica de Rivo amb vosaltres i queda molt de vosaltres al Rivo!!

A la resta, us esperem al mes de setembre, moment en què acollirem els nous grups d’EI3, i ens esperaran noves aventures!

L’equip docent encara estarem treballant uns dies per acabar de tancar aquest curs i començar el següent amb les mateixes ganes i energia!

Esperem que tingueu un bon estiu!