Al·lèrgies i intoleràncies i altres afeccions rellevants per a la vida escolar

Aquesta setmana hem enviat un correu electrònic a totes les famílies de l’escola des de les tutories per actualitzar la base de dades d’al·lèrgies i intoleràncies.

Sou moltes les famílies que ja heu respost el formulari.

Tot i això, ens comuniquen que algunes famílies potser heu rebut el mail a la safata de correu no desitjat, i, per tant, no heu vist el missatge. Caldria comprovar aquesta safata i identificar el correu tutorial (@rivorubeo) com a emissor vàlid, així com secreteria@rivorubeo.cat, ja que des d’aquests correus us podem enviar altres comunicacions i convé que us arribin correctament a la vostra safata d’entrada.

En conseqüència, recomanem a les famílies que encara no heu respost el formulari que ho feu al més aviat possible.

Us l’adjuntem a continuació:

formulari dades mèdiques al·lèrgies i intoleràncies

Gràcies per la vostra col·laboració!