Trasllat del sorral

Benvolgudes famílies,

Possiblement, us haureu adonat d’un canvi a la pista de l’escola: hem traslladat el sorral. La instal·lació d’aquesta infraestructura ha estat tot un èxit pel que fa a les opcions de joc del nostre alumnat.

Així i tot, ens hem trobat que la sorra caiguda del sorral cap a la pista comportava alguns inconvenients pel que fa a la neteja i augmentava el risc de relliscades.

Per aquest motiu, es va optar pel trasllat del sorral a la zona de terra del pati, i així retenir la sorra caiguda.

A aquest canvi s’hi afegeix:

• La incorporació de sorra més pesada al sorral de la pista per evitar que s’envoli més fàcilment.
  • La reubicació de les taules i la zona d’equilibris.
  • Hem aprofitat aquesta actuació per reomplir el sorral del pati de petits.

1. Herminia Gonzalez

Un canvi desitjat i necesari…guanyaran qualitat de joc en tots els sentits… I afavorira molt a les extra-escolars i jocs a la pista…👏👏👏👏