TREASURE ISLAND: TEATRE EN ANGLÈS A VACARISSES

Un any més, les classes de Grans 1 i Grans 2 hem assisitit al teatre en anglès de la companyia IPA Productions al casal de Vacarisses. Es una activitat que fem conjuntmaent amb les escoles del Pau Casals i Font de l’Orpina, les dues escoles de Vacarisses. Es un moment de trobada amb l’alumnat de cicle superior, però sobretot, és una oportunitat d’asisitir a un espectacle molt interessant en anglès. Cada any mirem una obra diferent, i aquest curs, hem pogut gaudir de l’obra Treasure Island. Vam anar a Vacarisses amb l’autocar, amb el grup de Mitjans grans, perquè ells anaven al teatre a les 9:30h del matí i nosaltres a les 11.

L’obra de teatre, que explica com una noia vol descobrir un tresor secret amagat a una illa a través d’un mapa on explica on es troba el tresor. Ha de seguir totes les pistes i durant aquesta aventura, també es troba amb alguna persona que la vol enganyar per quedar-se el botí… no us expliquem res més, però és molt recomanable. A la classe havíem treballat el vocabualri, les cançons, etc.. perquè ens fos més fàcil poder seguir l’obra i alguna de nosaltr es vam sortir a l’escenari i tot.

Es un plaer poder gaudir d’espectacles com aquest. Volem agrair a l’Ajuntament de Rellinars que és qui subvenciona els autocars per poder anar a Vacarisses a veure l’ora amb els ostres companys/es de les altres escoles. Ens va agradar molt i ens ho vam passar molt bé. Abans d’anar al teatre vam estar jugant al parc una estona!