ENS PRESENTEM AL CONCURS DE LA PILARÍN BAYÉS

Hola a tots i totes!

Els Mitjans Petits ens hem presentat al concurs Premi Pilarín Bayés sota la temàtica Contes per cuidar. Havíem d’escriure un conte amb la temàtica de cuidar i vam pensar que cuidar el català era original. Entre tots hem escrit el conte i ja l’hem entregat!

Es presenten moltes escoles, no ho tenim pas fàcil. Si guanyem, la Pilarín Bayés ens il·lustrarà el nostre conte i sortirà publicat en un llibre juntament amb els altres guanyadors. A més, rebrem material per a l’escola. Podeu consultar més informació al següent enllaç: https://www.premipilarinbayes.org/

A l’escola vam estar llegint molts contes per saber com havien de ser. Un conte ha de tenir 3 parts: plantejament, nus i desenllaç. També ha de respondre a 5 preguntes: qui? on? quan? per què? què? A nosaltres ens agrada que sigui divertit i amb una mica d’intriga.

El nostre conte es titula “El llegat de l’àvia Pilar” i parla sobre cuidar el català. Explica la història d’una àvia que ajudava tot el poble i quan es va morir, els seus nets van reviure una tradició catalana en honor seu.

El 23 d’abril el jurat publicarà els contes guanyadors. Ja us direm si guanyem o no!!

Gràcies per llegir-nos!

1. Marta Garcia

Bon dia,
    jo Marta (mare de la Eyra) de petita els llegia aquests llibres i a casa tenim tota una col·lecció de les diferents festes i tradicions que es fan per Catalunya, si voleu els podríem portar algun dia a l’escola.

2. miriam

Hola mitjans petits, soc la Míriam la mare de la Caterina, quan anava a l’escola teníem llibres de la pilarin bayes i m’agradaven molt gracies.
    🙂 🙂

3. Miriam

Hola 😊mitjans petits sóc la Míriam la mare de la Caterina, és molt xulo que heu escrit un llibre i a veure si teniu sort i guanyeu el concurs!!!!