Estem molt contents de poder-vos ensenyar com està quedant l’aula d’I4. L’Ajuntament ha pintat l’aula, ha posat parquet i ha canviat l’alçada de la pica. L’AFA ha comprat el mobiliari. Els donem les gràcies per haver-ho fet possible!
Els continguts d’aquesta pàgina són propietat del centre, que és qui té el dret d’imatge dels menors. No està permès que cap família de l’escola els copiï ni en faci difusió.